5:th july

Jobbedag i pissväder, ganska slappt faktiskt. När jag jobbade igår så stod jag i 32 graders värme med en gassande sol rakt genom fönstret och gjorde våfflor. Snacka om att man bara längtade till stranden då, och tror ni inte algerna försvann i havet igår? Jo, såklart att de gjorde nu när jag jobbade, fint! Men imorgon är jag ledig och hoppas på lite bättre väder.

I fredags så var jag inne på premiären av Kristianstadsdagarna. Började lite smått hemma hos Henke band vänner för att sedan dra in till stan. Jag och Bästavän begav oss till Taste där både Malin och Michelle jobbade, där satt vi sedan och kollade folk med varsin Bartender-Michelle-gjord drink innan jag hämtades av pojkvän.


På Taste (Bild snodd av Pea)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0