Home again

Jaaa då var man hemma igen efter 5 dagar i mormors stuga, isolerad från verkligheten men oerhört skönt mste jag säga!

I söndags så var vi och kollade på revy på Fredriksdalsteatern. Eva Rydberg, Lorden från gränden. Mys och lättroad som jag är så njöt jag för fullt!
Måndagen, tisdagen och onsdagen tillbringades med en bok i min hand då det såklart öste ner utomhus.
Och på torsdagen begav jag mig till Väla för att inhandla lite, blev en del.. Visar sen.
I fredags så var det lite sol så jag låg i solstolen med min Stieg Larsson bok och sedan så är min ledighet slut. punkt.

Vaknade imorse upp med älskling och snart ska jag bege mig till mitt fina lilla glassjobb. Fick schemat inför augusti, jobbar 13 av 16 dagar, det ni!

Har ni haft det bra hemma? /J

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan. skulle du kunna rösta på mig http://peaces.blogg.se/2009/july/veckansblogg-finalister.html#comment ? :)

www.hhilals.blogg.se

2009-07-25 @ 12:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0