Lördagskvällen

Under gårdagen var det jobb från 13-21.30 och sedan gjorde jag mig snabbt i ordning och hämtade Pea med bilen för att åka in till Kristianstadsdagarna, sista kvällen. Det var Tivolirock och massor av folk i stan, väldigt gemytligt och trevligt! Jag och Pea satte oss och jag åt Langos(Ungersk specialite med räkor, lök, rom och creamfraish) riktigt riktigt gott, och jag som trodde att festivalmat inte var gott..

Sedan så hittade vi våra underbara vänner MIchelle och Malin utanför Tivolirock, kanske hade fått en aning mycket i sig, haha, så vi drog runt och var lite mammor till dem innan vi tog bilen och hämtade upp pojkvän för att sedan åka hem.


Kvällens:
Blus- Indiskan
Linne- BikBok
Jeansleggins- MQ

Kommentarer
Postat av: Anonym

som alltid bra med dig bästavän:) och MM hade fått LITE för mycket ja;)

2009-07-12 @ 22:22:38
Postat av: Anonym

puss på dig min underbara vän!

2009-07-12 @ 22:25:28
URL: http://massajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0