Stockholm i mitt hjärta

Hemma efter en urmysig helg i Stockholm med tjejerna i min familj. Körde tillsammans med mamma upp för att där träffa släkten och äta god sushibuffé på en kinarestaurang. På lördagen blev det en heldag i Stockholm city för att tömma plånboken lite. Hittade bl.a. kofta, tröjor med roliga detaljer, mina skinnskodda jeans och en megastor halsduk från Zara. Sedan blev det middag ute innan vi gick och kollade My fair Lady på Oscars. Tyvärr var Tommy Körberg sjuk men Helen Sjöholm (vilken förebild) och Christoffer Wollter var fenomenala! Igår (söndag) blev det till att kolla mormor när hon höll sin sista predikan och sen var min Stockhoms weekend slut.. Älskar verkligen Stockholm, är egentligen min hemstad så kommer förmodligen bli så att jag flyttar tillbaka dit inom kort!
Ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0