taking care

Idag har varit en riktigt bad-day för mig. Vaknade helt klart på fel sida imorse och sedan så har bara irritationen växt under dagen. Tråkigt men sant.. I vanliga fall brukar jag tycka om hösten och vintern men detta året så vill jag bara längta bort den och få hit sommaren igen. Då man slipper blek, narig och torr hy, så som min är just nu! Man slipper otorligt elektriskt hår, kan endast ha uppsatt hår nu för annars hade det stått åt alla olika håll. Och man slipper, om det är sommar, frysa när man har en snygga skinnjacka på sig.

Idag blev jag irriterad på alla dessa saker. Plus att vi hade skolfoto idag och min klass stod otåligt i utklädnad och väntade i mer än en timme (!) över vår utsatta tid och sen i slutändan så fick vi inte ens ha det vi ville för fotografen.. Men rolig utklädnad hade vi i alla fall, "feodalsamhället i 3D" , tihihi SP3D!

Menmen, tog tag i min irritation nu och unadde mig själv lite "spa" för kroppen. Nu ska jag snart ta och plugga lite Matte (prov på onsdag) innan jag sätter mig med en kopp te framför Svenska Hollywood fruar. Imorgon blir det skola, plugg, träning och massor utav sång, det ni!

XOXO


Min favorit när det gäller återfuktning av ansiktet



Kan bara älskas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0