Birthday 19th, dinner

Då var denna lördag till ända. Vaknade måttligt pigg och kry efter en fin kväll ute i fredags. Åkte direkt till friidrotten och tränade de små, eller observerade när några andra tränade dem som en skoluppgift. Sedan blev det stress.. Handling, städning, dukning, duschning fick ske på mindre än 2 timmar så jaa. Sedan  blev det födelsedagsmiddag med tjejerna för mig! Trerätters, mysigt. Och så fick jag min present. Helt perfekt!! De känner mig bäst i världen typ! Tröja med axelsmycken som jag letat efter från H&M, leopard-träningstopp och turkost nagellack! Allt jag ville ha! Och jättefina foto! Woooonderful. Nej nu blir det till att sova.
Nighty!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0