100809

Dagen har bjudit på jobb från 13-19 och sedan städning av mina byrålådor. Fantastisk rolig dag måste jag säga.. Även om det är rejäl ordning på mina prylar just nu.
Har just nu suttit framför tvn och snackat med mammsen med inpackning i håret samtidigt som jag målat naglarna. Känner mig sådär mysigt fräsch och ren nu när jag kröp ner i sängen. Imorgon blir det återigen jobb och sedan till att träna friidrottarna. Planen är sedan att jag och Britta ska till Handelsbaren och käka sushi, har velat göra det jättelänge. Men vi får se hur morgondagen blir.

Natti


Kommentarer
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

va fina!!

2010-08-10 @ 03:05:13
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0