Gekås Ullared

gott folk idag gjorde jag det. Jag förlorade min Ullared-oskuld. På min lediga dag så begav alltså jag och Malin oss till Ullared för att storshoppa rejält. Jag ska erkänna att jag har haft enorma fördomar om detta ställe och tänkt att jag inte alls skulle shoppa mycket av det där "skitet" men oj så fel jag hade. Visst är det riktigt löjligt "hajpat" med allt med tv och all utbyggnad och att det är såå sjukt mycket folk där!! Men jag måste erkänna att jag blev posititvt överraskad av det utbudet de hade och vilken kvalité det var. Så det blev en rejäl rundvandring där i flera timmar mellan alla überbilliga varor. Och oj vad jag shoppade, mår nästan lite dåligt över det. Men ändå så njuter jag lite när jag tittar på alla fynd jag hittade där för billig peng.

En kanon investering var 19 mm OBH Nordica locktång (som  också var dyrast) och en chanelinspirerad väska som jag bara äääälskar !

Nu ikväll ska jag in och hämta min pojkvän i stan och hämta min mobil i Viby som jag självklart glömde i bilen. Innan det blir mys med killen, för sedan agerar jag taxi till systern inatt.





I nylockat hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0