Morgonfördriv

Du heter: Josefine
Smeknamn: Josse, Jossan 

Låt som när du är ledsen sörjer till: Fix you, Hallelujah.. Ja det finns ganska många.

Beroende av: De i min närhet

Vad tror folk om dig? Ingen aning. Förhoppningsvis att jag är positiv, glad och ambitiös.

Stämmer det? Hoppas

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår

Hur imponerar man på dig? Ödmjuk och ärlig
Brukar du skratta för dig själv? Ofta

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Okej ^^ jodå bra, sitter på tåget till malmö:P inget jobb idag?:O hah:d

Var bor du? Åhus

Trivs du där? Nästan alltid

Hur svarar du i mobilen? "Hej det är josefine" eller "Heeeeeeej"

Vem ringde du senast? Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon frågade när jag behövde bilen
Antal timmar sömn inatt: 9

Sov du ensam: Japp..

Brukar du komma i tid: Josefine "alias" tidsoptimisten, så nej inte så ofta. 
Hur känner du dig nu: Trött

Vanligaste färg på dina kläder: Svart eller grå

Vad tycker du om fötter: Att de egentligen ser helt sjukt ut med fötter, när man tänker efter.

Vad saknar du: Mina vänner

Hade du en bra kväll igår: En mysig kväll framför tvn.

Favorit dryck på morgonen: Vad som- Juice, kaffe, mjölk, te, vatten.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Ofta för sent..

Är du blyg? Vissa tillfällen
Sysslar du med någon idrott: Ehm tränare för friidrott. Går. Dansar?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja.. Eller jo!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Skulle såklart ta reda på allt jag undrar om killar

Är du nöjd med ditt liv: Aaa!

Är du bortskämd: Nej, lite kanske
Vad gör du i morgon: Jobbar antar jag.

Vad är det värsta du vet? Svek och lögner

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, hoppas det!

Vad är det finaste du fått? Mina nära och kära
En speciell dag du minns: STUDENTEN, balen, skattjakten, karnevalen JAJAAAA

Du samlar på: Allt möjligt skit.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Oftast Nisse
När grät du senast: Här om dagen, är ganska blödig och känslig av mig ibland

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa och shoppa

Vill du gifta dig: Ja någon gång
Vill du ha barn: Absolut!

Är du musikalisk? Aoo det får jag väl säga

Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk eller bubbelvatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Jadå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Nej usch


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Härligt att höra! Det är bra här också :)<3

2010-08-17 @ 11:28:26
URL: http://emmabjelkert.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: Träffa vänner :)



ha en fin dag

/Shoppaholly

2010-08-17 @ 12:07:21
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: vicky <3

Var järna med i dagens blogg!

2010-08-17 @ 14:40:36
URL: http://vickydisco.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godkväll:* allllt bra?

2010-08-17 @ 18:24:30
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0