Sjuuk

Klockan ringde kl 6.00 imorse, kände mig helt okej, tills jag satte mig upp.. Huvudet dunkade, halsen ömmade och jag kunde knappt andas tack vare denna hemska förkylning som jag dragit på mig. Självklart att det skulle bli denna dag då jag hade matteprov som jag pluggat otroligt mycket på! Menmen sjukanmälning och kurering till kl två idag så jag kan bege mig in till stan och skriva det där jäkla provet.

Gårdagen spenderades hemma, hela dagen, studiedag och senare inställda sång och musikal repetitioner pga vädret. Så jag pluggade matte hela dagen och hela kvällen innan jag såg finalen av Paradise Hotel. Och i måndags firade vi tjejer Michelle och Annie som fyllt 19. Först yoga och sedan hämtmat, kladdkaka och massa snack. Mysigt med mina brudar !

Nu mår jag lite bättre efter att ha sovit hela dagen framför tv:n och tagit en dusch. Min fina mamma har åkt och handlat mat till mig och sen ska jag nog sätta mig lite till med matten innan jag tar bussen in i snön. Börjar drömma om värme nu faktiskt, även om jag älskar snö och vinter så börjar det bli lite för mycket nu..
/J




Tänk när man kan gå såhär igen, lääängtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0