Torsdag 27 maj

Hej hopp!
Just nu sitter jag och väntar på att mina fina vänner Annie och Micha ska komma över för lite middag i vårt nybyggda växthus. Gjort pastasallad med tillbehör, gott.
Är just nu superduper mega förkyld och har varit det i en vecka nu, envis förkylning detta. Idag lämnade jag in det ABSOLUT sista i skolan. Sjukt att detta var det sista jag gjorde i gymnasiet och i skolan överhuvudtaget. Hjälp vad vuxen jag kände mig nu. Och vi lämnde även in vår skåpsnyckel, vemodigt! Men nu återstår bara det roliga och jag kan knappt bärga mig för allt skoj. Ska verkligen njuta nu de två sista veckorna av fest, fest och åter fest!
Idag planerade vi i klassen lite inför karneval mm och vi kollade även på en film som handlar om fest och alkohol. Sedan spenderades eftermiddagen med underbara Jenny på CaféFenix. Massa snack och mys. Pratade mycket om framtiden, bland annat Bjärnum som jag ska söka till på söndag och hon imorgon, men jag har ju denna förbaskade förkylning attans med.. Men en välbehövd eftermiddag med henne i alla fall.

Nej nu ska jag kila ner tror tjejerna kommer nu.


Kommentarer
Postat av: therese

sv; åh tack! :D

2010-05-28 @ 17:20:53
URL: http://thereseekegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0