Freaky friday

Halloj!
Sitter just nu och är effektiv genom att välja ut bilder till mitt "student"-album. Är uppe i 271 (!) bilder som jag nu håller på att ladda upp för framkallning. Men kan helt enkelt inte välja bort några.. Men det är roligt att ha.
Riktigt dåligt med pluggandet idag. Tror inte att det blir så mycket med det heller. Men behöver läsa ut den där boken så snabbt som möjligt för att lyckas på min tenta. Men ska till stugan i helgen med mamma. Då blir det lugn och ro och jag kan plugga en del. Plus att mamma som jurist får hjälpa mig lite extra.
Ikväll blir det personalmiddag med alla från glasskiosken. Blir antagligen middag på Robins. Lite vemodigt dock, antagligen sista året som jag jobbade där så blir lite tråkigt. Men man vet aldrig vad som händer!
Nej nu blir det mer fix med album osv och snart kommer mammsen hem med fika.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0