Värsta torsdag

Nu sitter jag hemma i mysiskläder och försöker att ta det lugnt. Det har verkligen vatt VÄRSTA dagen och jag är nu på dåligt humör..

-Började 8, lektion till 9.15
-HÅLTIMME (ensam) till 12.20!!!!! Och så kommer det vara varje dag..
-Lunch med pojkvän
-Vandring på ShC och GeB (den gamla vanliga som vi gått tio gånger)
-Första studentkommittée mötet
-Bussen hem 18.07

Irriterande dag just på grund av håltimmen att jag nästan bölar. Såå drygt.. Kommer väl vara så hela året med. Plus att jag har håltimmar alla dagar med mer eller mindre. Värsta schemat helt enkelt!
Mötet var iallafall peppande, 3:3 och allt som har med studenten att göra ska bli såå kul! 295 dagar kvar..



Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Aa I see. Vi med, eller njaa hade ialf. Dem ska försöka proppa in alla lektioner nu under hösten så att vi har det superslappt i vår och det äsger man ju inte nej till. Kan lika gärna ha lektion som en fet håltimme ju!

2009-08-20 @ 22:44:04
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0