Äntligen säger jag bara!

Äntligen så ska jag bli en stolt ägare av en laptop! Åh jag är så fruktansvärt glad. Var inne och valde ut en med pappa på Siba idag. Min 18 års present.. Så nu ska Josefine sitta ännu mer vid datan. Så himla sköönt. Har önskat mig det sen jag var typ 10 år eller något, och nu ska jag äntligen få en svart blank laptop- min alldeles egna. Nackdelen är att jag vet om att jag ska få den, hatar egentligen det för jag älskar att bli överraskad på födelsedagen menmen..

För övrigt är det ju så himla fint väder! Åh, jeansjackan åkte fram idag!

Jag är sprudlande glad och imorgon åker nog jag och Isabell och Olivia till Malmö, har endast en lektion och sedan är det lov!!

Vårkänslor vårkänslor !

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0