Vad tycker vi om måndagar?

Jaha då var veckan igång igen. Och oj vilken onödig och dryg måndag.. Började kl 8.00 och hade därefter håltimme i 5 (!) timmar.. Så jag försökte vara lite effektiv men det gick sådär.. Slutade med att jag, Louise, Emelie och Linnéa åt lunch på Trendie.
Fick även paniken idag över hur mycket i skolan jag har att göra just nu.. Speciellt innan Kroatien-resan. Mycketmycket plugg om jag säger så!

Nu ska jag snart stänga av datorn, plocka fram lite fika och sedan sätta mig med:
-Rättskunskap, inlämning angående Avtal och Köp.
-Engelska B, har nationellt prov-uppsats imorgon och måste läsa igenom häftet.
-Svenska B, har på onsdag prov om Upplysningen..
-Internationella Relationer, konfliktanalys och föredrag om Mänskliga Rättigheter.

Verkar underbart...

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0