Håltimme någon?

Håltimmar kan ju ta sig någonstans.. Hade min först på tre timmar idag och jag fick panik! Och detta ska jag då ha fyra dagar i veckan.. ILLA!! Minst 1½ h håltimme och upp till 4 h om dagen.. Idag hade jag håltimme innan MatteC-lektionen, som för övrigt jag känner mig väldigt orolig över, kommer inte ihåg något från MatteB!
Tillbringade håltimmen med Isabell och Louise på Fenix där vi åt lunch och snackade massa. Sedan jag gick och Lollo på stan lite och såklart hittade jag saker som jag inte kunde motstå. Halsband och hårband, återigen accessoarer (!)

För övrigt så kommer väl projektarbetet att starta så smått. Inriktning FN för mig Isabell och Olsson. Redan resa bokad till Nyköping i slutet av september för att representera Söderport lite, plus för att få inspiration till våra projektarbetsplaner!
Nej efter en heldag i skolan och matlganing här hemma (wokade nudlar och kyckling) så tänkte jag dunka igång musik och bara ta det lite lugnt, eller vänta? Vänner är på tv!

Ciao!



Flätat hårband från GLITTER


Halsband HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0