En ledig dag



Följ min blogg med bloglovin


Ledig denna dag och två dagar framåt. Vaknade upp av att Pea sms:a om vi skulle till stranden, helt yrvaken och inställd på att det troligen skulle vara dåligt väder, så rusade jag upp ur sängen och kollade ut genom rullgardinen och det var fint väder! Asglad, drog på mig bikinin och smörjde in mig innan jag åkte till stranden där jag då träffade Pea, Malin och Michelle. Bad, volleyboll, glass (ja sjukt att jag åt glass en ledig dag) och massa snack om bland annat eventuell resa i augusti, en perfekt ledig sommarlovsdag med mina bästa vänner!

Ska snart käka och sedan kolla Allsång på skansen och Kronprinsessans födelsedag, sooommarkänsla!


Kommentarer
Postat av: Madde

Jo det är fint med mig idag, skönt att få lite solsken på sig och få känna på lite sommar igen :) Låter som att du har en trevlig kväll framför dig :)

2009-07-14 @ 17:54:02
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: emma - en modeblogg! ♡

härligt att höra :-)

2009-07-14 @ 18:56:16
URL: http://emmasgarderober.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0