Saturday night

Först och främst vill jag berätta att jag nu har fått tillbaka min laptop! Ominstallerad och lagad, så jag är toppenglad.

Just nu sitter jag med datorn i knäet och kollar sommarkrysset efter att ha kommit hem från jobbet. Nu är jag ledig i 6 dagar och ska imorgon åka iväg till stugan och isolera mig där ett par dagar. Behöver känna mig riktigt ledig och att jag har sommarlov.


Gårdagen spenderades till jobb hela dagen och sedan på kvällen så hämtade jag upp min pojkvän för att få min födelsedagspresent av honom. Vi åt middag på Rosegarden och såg sedan på bio, Harry Potter och Halvblodsprinsen, och sedan så sov jag hos honom. Mysfaktor på högnivå!

Lite vad jag tyckte om Harry Potter del 6: Tyvärr så måste jag säga att jag är lite besviken på denna filmen. Tyckte såklart att den var bra, tycker jag om alla Harry Potter filmen, men jag blev besviken på själva innehållet. Tyckte till och med att den var lite långtråkig. Men vissa scener var jättebra och jätteroliga medans vissa andra scener var riktigt fjantiga och kändes inte som de hade "Harry Potter-andan". Detta är för mig den sorligaste delen i bokserien men jag blev knappt berörd, vilket är ett dåligt betyg. Men trots detta så längtar jag tills de två avslutande delarna kommer ut och jag tycker verkligen att ni ska gå och se den! För Ron är värt allt, han är bäst!


Rupert Grint- Bäst i filmen!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Så kul :)

2009-07-18 @ 20:45:50
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0