090528

Sitter just nu och dricker te och äter choklad. Fick ett jättegulligt choklad och ett grattiskort av mamma och pappa nyss för att jag klarat körkortet. Naaw de är så söta, helt nutteputtiga mot mig och glada. Men det är ju i och för sig jag med! Åh känner mig helt gaggig om det men jag är så fruktansvärt glad, väntade verkligen inte mig att jag skulle klara det. Menmen.. Var igår och shoppade på stan lite efter skolan med Annie. Skulle köpa en avslutningsklänning till min syster och sedan blev det lite mer:

-Svart tunika, Vero Moda
-Lila tunika, Indiskan
-Rosettdiadem, Indiskan
-Silverflätat hårband, Indiskan


Visar nog det imorgon om jag orkar.
Nu ska jag SOVA, jag är totalt slut på gränsen till övertrött.

Godnattis , J


Gulligt och gott(!) choklad från familjen.
Just for you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0