En av de bästa kvällarna!

Hej alla gladad!
Sitter för tillfället ute i uterummet och käkar lite..
Åh igår var jag på 18 årsfest hos EP riktigt kuul! Underbart folk och jag var på topp humör. Kom dit redan vid 8 tiden så vid 00.00 tiden åkte jag, Pea och Michelle in till stan för att kolla läget och för att hinna med bussen hem.. Blev en runda på Banken där vi dansade loss till skitbra musik! Liveband och dansande med mina fina tjejer .. En blandning av New-Yorkare och av svenska klassiker! Sedan blev det nattglass för min del och sedan tog vi bussen hem vid halv tre.

Idag har jag sovit ganska länge och vid 1 så fick jag dra mig till kyrkan för att sjunga.. Får se vad jag gör ikväll, blir bara mys och Robinson för delar av familjen ska iväg så jaa..

Lägger upp lite bilder från igår senare..

Ciao!

webbcam finesser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0