Färdigpackad!


Skönt! Nu är jag färdigpackad, allt är nerpackat i väskor beroende på när jag ska ha det! Flitigt va?! Plus att jag skulle välja vilka skor jag skulle ha med mig och så hittade jag alla skor som jag glömt bort att jag hade! Det var en del så det är brabrabra.. Nu väntar väl paniken på om jag har glömt något viktigt eller mindre viktigt och paniken börjar komma att jag ska vara iväg i 12 dagar nu.. Men det kommer bli nice, är där inte sol så tar jag mitt pick och pack och går hem.

Nej nu ska jag ta och skriva ut några viktiga artiklar till mitt samhällsarbete, skriva klart en FN-utvärdering, renskriva mina olika tal och kolla lite film hade jag tänkt.. Det gör ju inget om jag är uppe hela natten, har ju ändå bara tre tråkiga dagars bilfärd framför mig, så då kan det sovas! Tar med mig datorn för skolarbeten men har inget internet så ni får klara er utan mig ett tag framöver.. Ha det underbart vänner..

..nu drar jag till Kroatien! (& Venedig)

Ciao!


Alla mina olika skor jag hittade! I coh för sig inte så ovanligt med många skor, men oj vad jag blev glatt överraskad när jag såg detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0