friday makes my week

Jaha fredag igen. NU är det exakt en vecka sedan jag åkte från Kroatien, sjukt vad tiden går snabbt! Ganska dryg dag i skolan, började 8 och hade en lektion då, sedan så var inte nästa lektion förrens halv ett! Kul.. Så det blev att jag, Viktor och Linnea begav oss till Maxi för att köpa frukost till Viktor som skulle dra till Siesta senare. Sedan satt vi där och fördrev tiden på deras cafe med varm korv och chokladbollar. Underbart fint! Min klass är bäst! Fick tillbaka EngB-nationella, gick faktiskt överraskande bra, bättre än jag förväntat mig! Efter skolan blev det en snabbrunda på stan med Emil och sen körde jag in min syster till ridningen och hämtade sedan Nisse vid skolan. Hihi, så fiint med körkort, kan inte fatta det!

Just nu sitter jag helt seg efter att ha tittat på Top Model och mitt rum ser verkligen förjävligt ut! Ska ta och städa det innan jag åker till Annie. Blir en myskväll med mina bästabästa vänner hos henne, så denna kvällen blir nog toppen. Imorgon ska jag och de andra kolla Malins och Nellies musikal, Moulin Rouge, och sedan drar vi nog till Kiaby på 18 årsfest.

Vill bara tillägga att jag har de bästa och mest underbara vännerna i världen och att min pojkvän är loooooooovley!

T5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0