Godis & tv-mys

Jaa just nu sitter jag i min säng med datorn i knäet och smågodis brevid och kollar one tree hill säsong 1. Det är såå bra, men har ett litet stygn av dåligt samvete för jag har inte börjat med konfliktanalysen. Åh jag hatar att jag skjuter upp allt så mycket! Måste verkligen börja med det imorgon, och samhällen! Ojoj vilken panik jag har.. Åker till Kroatien nästa vecka och då vill jag helst att det mesta av skolaarbetet ska vara klart. Dags att börja prioritera lite Josefine!

Förövrigt så såg jag Robinson innan på datorn, missade det igår. Och oj vad glad jag blev när Christian åkte ut/gav upp och att Lukas fick vara kvar. Vilket fullständigt skitsnack Christian höll på med, blir så irriterad på sådana människor. Är helt såld på Robinson nu, längtar redan till nästa program!

Nej nu ska jag mysa lite till framför tv:n och sedan läsa lite Harry Potter. Ska vara pigg tills halkan imorgon, är förvånad att jag inte är mer nervös.. Men det är ju i och för sig bara bra!

Godnatt mysisar!


sängklar flicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0