KÖRKORT!

Skriv in det i almanackan, hihi, 28 maj 2009 tog Josefine sitt efterlängtade körkort! Åh jag är så glad just nu, har nog inte fattat det riktigt men ändå. Har varit ganska hemlighetsfull när det gäller det men nu så är det fixat. Klockan 10 idag så stod jag nervös på Vägverkets parkering och det slutade som sagt väldigt bra. Redan kört en del.. Hihi. Körde med syster hem till Annie där jag hittade Pea och Michelle med. Bara en parantes, Michelle är den galnaste människa jag känner! Du vet vad jag syftar på ;) Sedan så blev det att köra till kören med. Åhåh, vilken frihetskänsla, ni anar inte!!

Känns som livet rullar på väldigt fint nu. Kommit med i Studentkommitteen, fått körkort och har det mesta fixat i skolan. Bara två veckor kvar nu!

Nej nu ska jag fira min brors 8 årsdag.. Puss!

Kommentarer
Postat av: annie

du är bäst!

2009-05-28 @ 20:36:58
URL: http://a-nniie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0