Lite tidsfördriv

92 saker du INTE visste

1. Fullständigt namn: Josefine ..

2. Ålder: 18
3. Vart bor du: Åhus
4. Bor tillsammans med: min familj
6. Färg på ditt hus: gult grönt
7. När är du född: 1991
8. Klass: sp2d
9. Vilket år tar du studenten: 2010
10. Något jobb: glasskiosk
11. När ska du sova ikväll: snart
13. Duschat idag: jadå
14. Kramat någon idag: nej
15. Pussat någon idag: nej
16. Vad har du ätit idag: gottgott bakad potatis
17. Dagens kläder: shorts o linne
18. Dagens smink: inget
19. Dagens sötnos: min pojke
20. Dagens roligaste: babben & co

21. Har du många vänner: många bra
22. Hur många har du kysst: vet inte
23. Vem kramade du senaste: pea
24. Hur många har varit otrogna mot dig: beror på
25. Har du pojk-/flickvän: jadå
26. Vem pratade du i telefon med senast: Nisse
27. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod de: Annie, lååångt

FAVORIT
28. Film: massa
29. Bok: HP
30. Mat: utländskt
31. Dryck: bubbelvatten & cola
32. Färg: svart
33. Stad: London
34. Land: Sverige
35. Ämne i skolan: svenska innan nu ShB
36. År?  2007

SENASTE
37. Personen du tänkte på: några stycken

 38. Personen du kysste: nissse
39. Gången du spydde: det var faktiskt ett tag sen, i höstas tror jag
40. Gången du grät: minns inte
41. Pizzan du åt: igår
42. Gången du var i Göteborg: massa år sedan
43. Gången du var i Stockholm: 2006 tror jag
44. Gången du var full: fredags (A)
45. Gången du var hög: aldrig!
46. Personen som såg dig gråta: mamma

ANTINGEN ELLER
46. Svart eller vitt: Svart
47. hund eller katt: hund
48. Ute och festa eller hemma och mysa: hemma
49. Tv-spel eller Dataspel: tv
50. Singel eller upptagen: upptagen!
51. Lunarstorm, Helgon eller Playahead: Va?
52. Ragga eller bli uppraggad: bli uppraggad
53. Big Brother eller Paradise hotel: paradise 
54. Svart hår eller blont: blondes rules  
55. Blåa ögon eller bruna: spelar ingen roll
56. Choklad eller lakrits: ehm, båda?!
57. Göteborg eller Stockholm: Stockholm såklart!
58. Höger eller vänsterhänt: Höger
59. Coca Cola eller Fanta: cola
60. Pizza eller kebab: Pizza
61. Randigt eller Prickigt: randigt
62. Älska eller älskas: Båda
63. Leva eller dö: leva

ANTAL
64. personer du älskar: många
65. Personer du hatar: få
66. Personer som sagt, jag älskar dig: några
67. Personer du hånglat med inom en 24 timmars period: ..
68. Glassar du ätit på en dag: hihi kan nog bli en del 
68. Festivaler du ska på detta år: ej bestämt
69. Gånger du haft minnesluckor på: en kanske
70. Gånger du varit hög: aldrig!!
71. Personer du saknar just nu: en speciell
72. Gånger ditt hjärta brustit: några, men det är väldigt läkt nu ;)

VEM
73. Vill du kyssa nu: min poooojkvän!
74. Ska du träffa imorgon: min fina klass ;)
75. Sjöng du senast för: haha en hel fullsatt kyrka
76. Hade du senaste en msn konversation med: Svenne 
77. Spelade du tv-spel med senast: nisse tror jag bestämt
78. Vill du ta med på en romantisk resa just nu: gissa ?!  
79. Vill kasta en sten i huvudet på: någon kanske
80. Förtjänar att dö: ingen såklart!
81. Vill du sova jämte inatt: min pooojkvän!

VAD
82. Gör dig glad: vänner, familj, pojkvän och musik
83. Gör dig ledsen: är extremt blödig så i princip allt ibland
84. Vad vill du helst göra nu: sova? 
85. Önskar du att du slapp göra: plugga!
86. Vill du ha nu: sommarlov
87. Önskar du dig i födelsedagspresent: inte tänkt så långt
88. Längtar du till: älskling
89. Tycker du om dina betyg: hyfsat
90. Ångrar du i ditt liv: vissa saker
91. Är det bästa som hänt dig: mina vänner & min älskling
92. Hur mycket är klockan: 20.48


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0