Majmånad är här!!

Åh nu börjar det verkligen kännas som att sommaren är påväg. Det är maj och vädret blir i princip bara bättre och bättre ! Hade under olika föreläsningar om vårt kommande projektarbete, har nog bestämt vad vi ska göra! När vi sedan skulle ta bussen hem så fick jag en konstig sommarlovskänsla, gick i mina sandler och min tunika, så skönt fast samtidigt jobbigt eftersom att vi har typ 6 veckor kvar tills vi slutar.
Valborgsmässoafton spenderades med de bästa, såklart. Grillning, lite drickande och lite spelande. Allmän galet kul kväll, som vanligt! Cyklade sedan runt lite och sedan hem till mig och sov.

Idag har det blivit inhandling tills imorgon för min del och en hel del sol faktiskt med.. Tänkte att jag snart skulle ta och städa lite för sedan när familjen åkt iväg sedan så kommer nog min lilla pojkvän och då får ha nog hjälpa till lite, hihi..

Lägger upp lite bilder sen igårkväll..

Michelle och Thim


Frida, Pea och Annie


Frida, Pea, Malin, Annie och Jag


Jag och Malin

Kommentarer
Postat av: annie

Love you<3

2009-05-01 @ 14:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0