Måste ta tag i mitt pluggande!

Jaha då var halkan klar. Var pissnervös när jag satte mig i bieln men det var faktískt kul! Hihi snurrade runt med bilen på banan men är faktiskt stolt över mig själv att jag inte flippade ut eller panikade fullständigt. KOm hem vid halv 6 och åt middag med mamma, pappa och isa. Carro är ivägi Polen nu, Auschwitz, och Simon kollade tv såklart. Tänkte att jag skulle göra klart min konfliktanalys sen men nej.. Blev istället övningskörning med pappa i Kristianstad, ska köra på körskolan imorgon nämligen..

Åh jag mår just nu psykiskt dåligt över alla min skolarbeten. IR och Samhälle. Har fortfarande inte fått tag på Supportbolaget till min analys. Och nästa vecka åker jag till Kroatien och då vill jag att det ska vara klart! Menmen NU ska jag plugga"!!!!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0