Sööndag..

Ja igår hanns det inte med mycket bloggande. Höll på att fixa inför kvällen hela dagen. Vaknade med älskling brevid mig och sedan så blev det kladdkakebakning och städning för min del. Lagade all mat själv, stolt, men fick väldigt mycket behövlig hjälp ifrån Britta som fixade underhållningen och hjälpte mig med typ allt. Tack finaste! Trots att jag tyckte jag hade börjat i tid så blev det ändå massa stress på slutet. Tidsoptimist som jag är så trodde jag att maten skulle gå snabbt att lägga upp och så men nej, köket var fullt av mina underbara vänner som gladeligen hjälpte till!
Kvällen blev i alla fall topp men god mat och lite galna lekar. Fick massa superfina saker som smycken, underkläder, godis, citroner och feferoni, hihi, mina favoriter !

Har idag städat och städat men som tur är så har jag en pappa som låter mig sova tills 12 och han har i princip fixat i ordning allt. Sedan så kom resten av familjen hem och jag och mamma och pappa åkte och kollade på Isa som dansade.

Nu tänkte jag ta tag i mitt liv och skriva en konfliktanalys som ska vara klar imorgon. Darfur eller Kongo-Kinshasa konflikten blir det nog. För övrigt börjar fjärilarna växa i magen för imorgon ska jag köra halkan!

Ciao!


Delar av bufféen och mina vänner


Viktor, Lina och Olivia


Nellie och Hannah


Britta och Pea


Malin och Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0