sunday shines on you

Fin kväll igår. Kollade som sagt Moulin Rouge, herregud säger jag bara.. Helt otroligt bra! Alla sjöng helt fantastiskt och var superduktiga, speciellt Malin måste jag säga.. Såg den med Pea, Annie, Michelle och Anna, sedan så drog vi till Kiaby för 18 årsfest. Fin kväll och jag lekte chaufför..

Nu ska jag ta och samla lite fakta om Kd. Har imorgon redovisning om EU-valet och då har jag Kd som inriktning. Sedan så har jag ett prov med imorgon som jag inte börjat plugga på, Geografi, om stenar och sånt.. Men det får vänta tills ikväll för nu ska jag snart jobba. Puss på det.

J


Annie och Michelle


Cancan-flickor


Satine- Carran


I pausen lekte jag och michelle vid spegeln


Anna och Pea


Mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0