Trött trött..

Inte var så bra på att uppdatera de senaste dagarna. Har varit lite mycket nu onsdag och torsdag. Har knappt varit hemma.. Ska hinna med en massa saker nu innan jag ska sova. Ska imorgon sitta och göra engelskt nationellt prov, reading & listening, och jag hatar det! Sedan så ska jag intervjua supportbolaget till mitt arbete, fick tag i dem ! Så ska nu sätta mig och skriva lite frågor och förbereda mig. Sedan imorgon så blir det troligtvis 18års fest! Så det är full rulle. Börjar få en enorm träningsabstinens, kanske ska klämma in lite gym imorgon mellan allt som jag ska göra och hinna med. Jag är som sagt inte den bästa på att planera tiden, kallas tidsoptimist.

Längtar till Kroatien och efter V!

Godnaaaatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0