091105

Louise-Lärare, Emelie-Slav och Jag-adelsdam, inför klassens skolfoto.

Ska snart gå och lägga mig efter en lång men otroligt rolig dag! Dagen började imorse med volleybollsturnering mellan alla klasser på min skola. Mycket roligt måste jag säga! Dock var inte jag med på plan utan som moraliskt stöd på läktaren istället. Är imponerad över min klass som lyckades ta sig obesegrade till final, men där gick det dock inte lika bra, förlorade mot idrottsklassen. OJ vad man kan bli insatt och engagerad i en sport, nerver av stål har jag inte dirket. En bra start på dagen.

Sedan blev det fotografering med Lucian. Jag skulle medverka i en reklamannons för mitt sponserföretag, PMR telefoni. Det blev till att posa med olika mobiler, haha. Kommer in i tidingen snart, 13/11. Sedan möte med studentkommittéen. AVSLUTNINGSDAGEN är fixad, kommer bli underbart!

Denna kväll hade behövts ägnas åt plugg inför morgondagens prov men istället befann jag mig på Kristianstads teater och övade inför en ny musikal, Hämnd ljuva hämnd, som Malin, Carran och Lisa skrivit och som är baserad på Michael Jackson låtar. Ska bli riktigt kul och jag spelar älskarinnan vilket kan bli spännande.


Sova nu?!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0