100415

Underbart bra dag idag på jag säga. Fruktansvärt varmt och sååå underbart!
Just nu är jag pepp på i princip allt. Festa, studenten, skolan, att jobba jaa mycket. Dock lite jobbigt inför imorgon har lite problemas med förkröket innan 3:3 plus att min bästa vän är opepp. Åhåhåh Peaa jag ser ju fram emot en kväll med dig med jue. Ska peppa upp henne jajaja! Och Britta fyller 19 år imorgon, ska dansas imorgon kväll japp.

Hade en urmysig och behövlig dag med Michelle. Blev snack, matlagning och promenad. Mysigt värre. Hände även en smärre incident lite senare idag när jag skulle parkera. Ibland är jag verkligen blond.. Handbromsen i michas bil funkar ju inte så helt plötsligt börjar bilen rulla när jag parkerat för växeln är i friläge. Och vad gör josefine i det ögonblicket när hon panikar? jo lägger sig på tutan och tror att bilen ska stå still då, pinsamma blickar från grannar om jag säger så. Hrm bra , blondie!!

Var idag på kören för första gången på jättelänge! Kändes konstigt att inte dra in till teatern och musikal..

Nej nu blir det sängen och Vänner :)


Kommentarer
Postat av: michis

hahahahaaahaha, ANAJ!:P

2010-04-17 @ 15:39:12
URL: http://prosaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0