13 april 2010

Hoj!
Fin dag idag. Nice väder så jeansjackan åkte fram. Idag satte jag upp massa affischer på skolan om 3:3 för på fredag smäller det! Jag är faktiskt pepp nu. Och svenska c- talet är klart. Hade det idag och lyckades i alla fall ta mig igenom det utan problem. Men jag får ju skylla mig själv när jag börjar på det kvällen innan.. Nu ska jag njuta rejält och fira att talet är över, ska ligga och bara kolla massa avsnitt av Vänner. Sedan blir det väl att ta tagi sitt liv igen och börja plugga. Och sen musikal. På lördag ska t5-1 komma till mig. Sorgligt att inte micha kommer, men vad gör man? Det blir till att fira min nittonårsdag med massa god mat och mys! Jappjapp!




Bikbok, GinaTricot, Zara, Converse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0