I've decided

Nu har jag klurat på det hela kvällen och även min mamma tyckte den var snygg! Klänningen följer med mig hem imorgon från BikBok. Fast dock inte den svarta utan den hallonröda istället, lite somrigt och sådär! Japp nu var det bestämt! Nu blir det Vänner och längta lite efter min pojkvän, har ni också tänkt på att man saknar varandra mer precis när man skiljs åt och sedan ett dygn framåt, i alla fall så för mig, saknade honom redan när han gick ut genom sovrumsdörren imorse..  Men i alla fall, sen imorgon kan jag sova ut lääänge för jag är ledig.

Natti!



BikBok 249:-


Kommentarer
Postat av: pea

Den hallonröda har riktigt snygg :) kommer passa kalas på dig ! <3

2010-04-20 @ 09:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0