Shortsväder?!

Nyss färdigpluggad för idag! Känns skönt. Snart blir det sängen och mys med webb-tv, hihi.

Är inne i en "längta-efter-att-gå-barbent-period" så idag tog jag fram shortsen för att få lite sommarkänsla. Kunde inte låta bli så det fick bli till att ta på dem och ha mina prickiga strumpbyxor under för kylan. Hihi. Jeansshorts+prickar idag alltså, gillar´t.

Idag var det skola för hela slanten. Blev dock lite fika med Emil och Viktor under lååånga håltimmen innan jag hade filosofi-diskussion. Jösses vilket flummigt ämne filosofi är, helt galet. Verkligen inte min grej säger jag. Men fattade i alla fall vad vi pratade om!
 Nej nu blir det pyjamasen.
Nighty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0