th-th-thursday

Nyss hemkommen från kören. Shit vad jag äälskar att sjunga, haha koprecis som jag kom på det nu. Idag har det varit en hyfsad slapp dag. Vaknade när klockan ringde imorse vid 8 men på något sätt måste jag stängt av den för nästa gång jag vaknade var klockan istället 10. Blev stress för att hinna med bussen. Kände mig inte helt på topp idag, allmänt seg och äcklig, och hade en riktigt dålig hårdag så slängde ihop det med en scarfs. Faktiskt toppenidé om man vill gömma det feta och risiga.. Sedan blev det Nk-prov. Kände väl inte att jag kunde det från början men sedan när jag väl kom igång var det hyfsat lätt. Sedan blev det en rundtur på stan för att köpa läppstiftet/glanset som jag spanat in, rosa, helt underbar färg tihi. Sedan mysig fika med Anniebannie!

Har nyss pratat med Pea och planerat lite inför imorgon. Det som går att planera dvs. Kommer nog bli nice! Nej nu ska jag skriva klart PA och förbereda mig inför religions uppgiften imorgon. Och ringa älskling!

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0