00.35

Ännu en dag tillända. Jobb även denna dag 13-21.. Kom hem & slängde mig i fåtöljen framför Sex and the city- the movie, njöt av denna, en av mina favoritfilmer innan resten av familjen kom hem. Ska strax nu, 00.35 , slänga mig i duschen och massera mina stackars fötter så de klarar ytterligare en dags jobb. Sen blir det till att sussa sött.

SAKNAR MINA VÄNNER, t5 & mina underbarungar från klassen, NÅGOT ENORMT! Det enda jag gör om dagarna är: Sover länge, käkar lite, solar (om det ges möjlighet), käkar lite mer, drar till jobbet, jobbar, kommer hem, käkar, lägger mig framför tvn, duschar, somnar, sover. MMM rolig sommar Josefine. Nej vet ni vad! Skärpning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0