peace

Veckan har varit fin. Eller iallafall slutet av den måste jag säga. I onsdags efter jobbet begav jag mig till Annie för kräftskiva/räkor och tjejsnack med Malin och Michelle. Mysigt och välbehövligt. I torsdags blev det efter jobbet kladdkaka och snack hemma hos Olsson med Isabell, skitlängesen jag träffa dem så det var välbehövligt. Sedan igår, fredag, så spenderade jag först dagen med Michelle i stan. Möbel och mattshopping och sedan köttfärssås i hennes lägenhet. På kvällen blev det sedan fest hemma hos Jessica med fina tjejer innan vi hamnade på Handelsbaren med massa trevligt folk. Och idag har jag spenderat dagen till städning och sedan avskedsfest för Karin som åker till USA ett år som utbytesstudent.

Nu ska jag bege mig till sängen för att kolla film med pojkvännen. Han har förövrigt varit underbarast och sovit med mig varje natt jag varit ensam för han vet att jag tycker det är lite småjobbigt. Sååååå han är bäst!
Hos Annie


Hos Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0