Tonight

Denna söndag till ända. Sista semesterdagen för mina föräldrar så nu börjar väl det mesta dras tillbaka till alla vardagssysslor. Visst det är väl mysigt men det är ju bara sååå tråkigt.

Har nyss varit ute och powerwalkat en halvtimme med hunden. Har så extremt "tjej"ont i magen så det var riktigt skönt att bara röra rejält på sig.

Ska fixa mina byrålådor och sedan ska jag bädda ner mig och kolla på SATC 2 och mysa rejält.

Nej nu ska jag ta tag i att fixa mina ådor. Har en lista på allt som jag behöver göra/fixa:

-Städa ut skrivbordet
-Städa byrålådorna
-Organisera studentpresenter
-Rensa och städa garderoben (ska även försöka komma på en ny lösning till garderob i mitt rum)
-Rensa bland alla foto från studentveckorna och fixa fotoalbum

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0