5 februari 2010

Usch vilken hemsk förkylning jag haft och fortfarande har.. Bokstavligt talat genomförkyld, låtit fruktansvärt när jag pratat. Varit hemma nu i tre dagar så jag tog precis tag i mig själv och gjorde mig i ordning rejält. Hatar att vara sjuk och inte vara i vardagsrutinerna. Så nu har jag tagit en lång dusch, gjort vid mitt snustorra ansikte och min torra läppar, och målat både tå och fingernaglar i våriga färger. Pärlemot och cerise.

Eftersom jag inte haft särskilt mycket för mig dessa dagar så har jag kollat på alla tv-program på tv om och om igen, topmodel, SATC, Vänner, Days of our lives.. Rätt tröttsamt så denna dagen har jag istället roat mig genom att kolla igenom lite kläder nu inför våren.


Fastanade särskilt för:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0