21 februari 2010



Nu åker jag snart iväg till Sälen. Skulle åkt igår men det blev inte så pga vädret så istället blev det en extra dag hemma till att plugga, fixa balklänning och städa. Känns väldigt konstigt att inte vara iväg än efterson jag är så van vid att komma upp till stugan precis innan melodifestivalen, men det blev istället till att kolla den hemma samtidigt som jag oackade för fullt. Förstår inte varför jag alltid ska vara ute i sista stund, kommer alltid på något jag glömt precis när jag lyckats stänga väskan.. Så nu har jag precis tagit på mig bekväma reskläder och snart åker vi!

Ha det bra här hemma och hoppas snön smälter bort!!



Kom på att jag inte la upp några bilder från förra veckans 3:3 så här kommer en snabb bildpå några av oss tjejer i klassen i våra fulla utklädnader ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0