100902

Kom nyss hem från stan. Hade återträff med Lucian från förra året. Vi snackade om hur det hade varit att vara med i Kristianstads lucia och så togs lite bilder till en annons. Känns konstigt att inte vi ska vara i år igen.. Haha. Var i alla fall jättekul att träffa alla! Kändes som vi inte ens varit ifrån varandra i nio månader! Sedan så gick jag, Nellie och Ellinor och fikade innan jag drog hem på grund av att jag var sinnestrött och för att jag behövde plugga. Kom hem vid halv ett inatt för jag stängde restaurangen och sedan skulle jag ju upp vid 7.00, drygt. Men men är ledig ikväll, ska endast ha möte ikväll med friidrotten annars är min kväll öppen för mys framför tv:n.
Nu blir det plugg, ska skriva en uppgift! Sedan ska jag gå en runda med Fannie tänkte jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0