090422

Är helt slut. Kom nyss hem efter ytterligare en lång dag i stan. Började skolan klockan 8.00 och sedan så har det bara rullat på i skolan och 15.50 så körde jag på trafikskolan. Körde idag farlig vänstersväng, känner hur jag börjar komma närmare och märmare körkortet nu.. Känns lite läskigt faktiskt, menmen det ska bli så skööönt! Blev ingen träning för mig idag, kände att jag behövde komma hem i någorlunda tid idag så hoppade över det. Har faktiskt en intensiv vecka med dansen så jag har det som bortförklaring.
Maten kallar!
Ciao!





Dagens, såg nyss att det var lite sjöman över det hela, hihi

Kommentarer
Postat av: syster

haha :P:P<33

2009-04-23 @ 16:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0