10 april

Godmorgon!

Solen skiner och jag är på ett sådär humör. Gårdagen blev väldigt trevlig men måste säga att jag uppskattade förfesten mer än själva ute-stället, Sing-star är aldrig fel! Idag vaknade jag vid typ 12 och satte mig vid datorn med en gång.. Känner att jag mer och mer kommer sitta här nu! Som vanligt efter en dag ute så mår man väl inte solskensprima men vad gör man inte för en trevlig kväll ?!

Idag börjar påsken, helt otroligt vad snabbt det går. Snart är det ju sommar! Bara 9 veckor kvar till sommarlovet, det går snabbt vill jag lova. Så idag blir det lite inledande påskfirande och imorgon så fyller min syster år! Så ja kalas denna helgen med. Får se vad som händer i kväll, kanske fest men får se om jag orkar.

Ciao så länge!


Singstar i fullgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0