5 april är slut..

Ja då var min 18 årsdag slut.. Men åh vad mysig den var. Vaknade som sagt av att familjen plus mormor och farmor sjöng för mig. Fick massa presenter och så min dator.. Sedan så körde jag och mamma en runda och handlade inför kvällen, massa god mat inhandlades: mina favoriter i matväg som pastasallad mm.
Till tårtan kom Pernilla och Britta med familj. Sedan så kom även pojkvännen till maten..
Så nu sitter jag på rummet med min finfina laptop och kollar på pirates 3 med älskling, ska snart sova för imorgon ska jag upp tidigt för att köra på körskola. Sedan blir det att åka till Åsljunga, troligtvis så kör jag dit , haha.

Min laptop


En jättefin axelremsväska

Klädd för 18 års kalas.
Kjol från Gina Tricot som jag aldrig använt-49 kr

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0