April April!

Godmorgon!
Jag förstår inte hur jag alltid lyckas bli lurad på 1 april. Trots att jag ständigt intalar mig själv att jag ska var beredd på att bli lurad så blir jag ändå alltid det.. Idag så lyckades min 8 åriga lillebror driva med mig något fruktansvärt, jag blir så trött!
Annars idag så har jag kört, igen, vill lyckas ta körkortet så snabbt som möjligt nu! Fyller ju år på söndag. Men det är så himla mycket man ska göra. Ta körlektioner, plugga teori, gå på den nya kursen riskettan och köra halkan. Bokade riskettan idag, 700 (!) spänn, så det blir att ta ledigt från skolan för att lyssna på en föreläsning om droger och alkohol i trafiken. På ett sätt så känns det sm om jag inte kommer någon vart heller. Har kört 8 lektioner nu och har 5 betalade kvar.. men fick idag reda på att jag inte kommer till att klara mig på det.. Var ska jag få alla pengar ifrån ?!




Menmen, nu ska jag ta och koncentrera mig på internationella relationer, dags att plugga palestinakonflikten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0