Dans på hjärnan


Just nu sitter jag och försöker fixa ihop ett par kattöron. Har dansuppvisning imorgon och det är i princip det enda som snurrar i min hjärna nu. Håller på att fixa ihop alla kläder och tänker just nu bara olika danssteg i huvudet. Har inte riktigt fattat det än men börjar bli lite smånervös ..

Idag har varit en riktigt slapp dag. Vaknade hos min pojkvän och vi låg och drog oss längelänge innan vi gick upp och kolla tv. Kände att det var vad jag behövde, bara sova länge och slappna av. Övningskörde lite  och åt sedan lite middag med familjen. Hade planerat att jag skulle på en 18 års fest denna kväll men det blev ínte så just för att jag har börjat känna mig lite småsjuk så det blev hemmakväll istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0