En lååång fredag..

Ja då var snart denna långfredag slut. Ja den har varit ganska lång faktiskt, haha. Jag har förresten inte gjort så mycket, mest degat ute i solen och framför datorn men ändå. Var ute på en långpromenad med Britta och min hund för att hämta min lilla cykel hos Pea ^^ . Sen så har vi ätit middag, långfredagsmiddag, lax och nypotatis och minitomater!! Jag älskar mini/körsbärstomater!

Nej nu får jag ta och fixa i ordning mig, Annie ska snart hämta upp mig för att köra och hämta Malin, blir istället för fest en mys/spelkväll med de underbarlingarna och förhoppningsvis bästa pea !

Nej nu kommer bilen, Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, om du skulle vilja ha gratis presentkort till butiker så som: H&M, din sko, åhlens, vero moda, ginza.se, nelly.com, caliroots.se m.fl. Bli då medlem på freestreet, bara genom att lätt samla poäng så får du presentkort gratis. Perfekt om man vill shoppa kläder men inte har så mycket pengar. Klicka här för att bli medlem och få 25 poäng som startpoäng.

http://www.freestreet.se/?r=346



Ha en bra kväll:)

2009-04-10 @ 19:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0