Första vårdagen!

Åh idag har det varit superfint väder ute. På vår terass var det 24 grader, så himla varmt & skönt i solen! Kunde gå i min skinnjacka utan att frysa i den 15 gradiga värmen. Härligahärliga vår, du är så välkommen!

Slutade vid 12 tiden idag, stack då hem och la mig och sov på soffan framför Ellens och Tyra Banks show.. När jag sedan vaknade så kände jag verkligen för att ta ett medelträningspass på Friskis, men ingen annan hängde på pga att alla var sjuka, så jag tränade ensam och effektivt på medelpasset. Åkte sedan in till stan för att möta upp Malin och Annie och gå och äta. Ble middag på mitt favoritställe.. Favoriten med kebav, men mysigt var det. Gick sedan och kolade fotboll i typ minusgrader. (Sjukt vad solen gör mycket) Menmen, mys med mina finfina vänner !!

Nej ska nu ta och sova igen.. Behöver verkligen det kommande lovet för att koppla av!
2 dagar kvar innan lovet och 4 dagar kvar till Josefine är 18!

Ciao!


Har äntligen börjat komma igång igen med träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0