Fredag igen!

Förstår ni hur snabbt tiden går?! Det är helt sjukt! Nu är det fredag igen, kändes nyss som måndag.. Men jag klagar i och för sig inte, skönt med helg. Igår hanns det inte med något skrivande alls, hade saker att göra hela tiden. Gick i skolan från 9.50(hade spanska nationellt prov) sedan så var det lite matte och sedan orientering på idrotten.. Och hela kvällen/eftermiddagen så var jag i idrottshallen för att ha genrep med dansen. Så extremt drygt. Var där vid 4 och vi dansade vår första dans vid 6..

Denna dag har jag helt vigt åt mitt komande körkort.. Varit på trafikskolan från halv 9 till 3. Hade riskettan på förmiddagen och sedan lektion och även plugg på eftermiddagen. Faktiskt varit lite duktig, hihi. Riskettan var som många sagt ganska onödig men när jag gick därifrån så mådde jag faktiskt lite dåligt och hade lite ångest över att sätta mig i bilen och köra. Vi fick se filmer och bilder på trafikolycker och offer och då kan jag säga att det vänder sig i magen på en. Inte för att jag är särskilt orolig för att jag själv ska köra rattfull eller ta mycket risker utan jag är mest rädd för att alla andra idioter som finns ute på vägarna och rikserar, inte bara sina egna, utan andras liv med. Så jag gick faktiskt därifrån lite berörd, men det var väl det som de var ute efter..

Nej min lillasyster ska snart ha tjejfest så då tänkte jag fly hem till min pojkvän.

Ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0